Strategiebepaling in organisaties

Doel

De training strategiebepaling in organisaties geeft een algemeen en kritisch beeld van hedendaagse bedrijfskundige theorieën en concepten waarvan de toepassing wordt beschouwd aan de hand van internationale case studies.

Doelgroep

Managers en professionals in nationale en internationale organisaties die graag meer inzicht willen krijgen in hoe organisaties werken en in organisatiegedrag om organisaties beter te laten functioneren.

Inhoud 

1.Algemene Managementconcepten
2. Intercultureel Management
3. Leiderschap
4. Strategisch Management
5. Motivatie
6. Personeelsmanagement 
7. Teamwork en Empowerment
8. Organisatiecultuur
9. Organisatieveranderingen en Leren
10. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en Duurzaamheid
11. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en Strategie

Docent 

Mw.  Dr. G. (Geetha) Garib heeft tijdens haar promotie aan het Europees Universitair Instituut te Florence (Italië) Managementwetenschappen gestudeerd met een specialisatie in Strategie en Organisatie. Tijdens haar promotie heeft ze internationaal onderzoek gedaan in West-Europese landen. Ze heeft daarnaast een multidisciplinaire achtergrond in o.a. statistiek, sociologie, Engelse taalkunde en psychologie. Dr. Garib heeft enige jaren gewerkt voor de Rabobank Group als Financial Modeler en Business Consultant in Philadelphia, PA (USA). Hier heeft ze met internationale managers uit verschillende afdelingen gewerkt. Op het moment werkt ze als Assistant Professor op het gebied van organisatie en management aan de faculteit Sociale Wetenschappen voor de Universiteit van Tilburg. 

In-company training 

Deze training wordt alleen incompany gegeven.

Duur 

2 dagen

Datum

Alleen in-company

Kosten

De kosten bedragen 550 euro per cursist per dag,  BTW-vrij